Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2009 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Side viser røde krydser i stedet for billeder?

Jeg har et underligt problem - eller én jeg kender har:

På vores (frække) datingside, kan hun ikke se profilbilleder og de billeder brugerne lægger op i galleriet. Billederne bliver bare vist som røde krydser. Hun er den eneste (jeg har hørt om) som har det problem.

Hun har opdateret sin IE5 til IE7 og hun har også forsøgt sig med Firefox, det er samme problem.

Baggrundsbilleder og øvrig grafik bliver vist uden problemer.

- Hun har java installeret og vi har tjekket at den er aktiveret under browser instillingerne.

- Hun har slettet midlertidige internetfiler og genstartet.

- Andre websider ser hun uden problemer.

Har I nogle forslag? Kan det være noget sikkerhedsrelateret?
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
08. april 2009 - 11:57 #1
Er det ikke et problem på andre hjemmesider end den ene?
Avatar billede haverslev Novice
08. april 2009 - 12:34 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juli 2009 - 15:47 #3
Lukker - husker ikke hvordan vedkommende fik det løst, da det er noget tid siden nu....