Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hey ..rettelse! jeg vil give 100000000 point for svar!!!!!!!

har ingen anelse hvad pointsystemet går ud på, -men jeg vil da håbe nogle vil hjælpe mig selvom der står i mit første indlæg at jeg giver 0 point.. hvem der så ellers har bestemt dét ?
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2009 - 13:11 #1
Ja, der er vist en fejl i dit tidligere spørgsmål. I oversigten står der 0 point, men i overskriften står der 100.

Grunden er nok at du har forsøgt at indtaste 100000000 i point-boksen, men du må ikke give mere end 200 for noget spørgsmål.
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2009 - 13:11 #2
Næh vent, det er mig der er dum - de 100 point er hvad du har. Men fejlen er nok stadig at du har forsøgt at indtaste mere end du må :)
Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 13:27 #3
(o:  ej , jeg skrev vistnok tre hundrede da dét jeg troede var max, men tak ska' du nu ha' og go' da'
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2009 - 13:47 #4
Lige måde ;) Og husk at tage dine point tilbage, så du har mere end 100 til næste gang. Spørgsmål om Eksperten er normalt gratis, så du skal ikke give mig noget.
Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 14:01 #5
herligt! det vil jeg da gøre ja ja.............hvordan?
Avatar billede Slater Ekspert
06. april 2009 - 14:07 #6
Bare opret et indlæg som svar (ved at vælge "Svar" i stedet for "Kommentar" lige overskrivefeltet) - og skriv hvad som helst i det.

Når du har gjort det, kan du vælge at acceptere det, så du selv får pointene.
Avatar billede nokegnet Nybegynder
06. april 2009 - 16:39 #7
tak min ven..
og jeg fortjener at få dem tilbage ! for det er lykkedes mig efter 7 (skriver syv) timer at genindstallere quicktime og nyeste itunes helt af mig selv.. så nu skal u2 brage derudaf og overdøve solsortene.

må alle ha en skøn eftermiddag og få chancen at opleve en smuk solnedgang i aften.
over and out for now

lotte fra møn