Avatar billede area404 Nybegynder
06. april 2009 - 12:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SQL - Multiple Conditions

Hej med jer,

Jeg har brug for lidt hjælp til at læse nogle data fra en database via ASP.net C#.

Jeg vil gerne via en CheckBoxList bestemme nogle kriterier for læsning af databasen.
Altå skal de markerede felter i Checkboxen bestemme hvilke felter skal udlæses.

Hvordan kan dette gøres nemmest og bedst?
/Ron.
Avatar billede SebastianN Nybegynder
07. april 2009 - 09:49 #1
Jeg er i tvivl om, hvorvidt det er selve databaseforespørgslen eller visningen af udtrækket, som du er i tvivl om.

Efter mit mening skal du hente alle felter altid. Så kan du altid skjule de felter, som du ikke har behov for at få vist.

Prøv at stille et lidt mere specifikt spørgsmål til hvad du er i tvivl om, så er det nemmere at hjælpe.
Avatar billede area404 Nybegynder
07. april 2009 - 20:27 #2
Jeg har flyttet mit spørgsmål med en forhåbentlig bedre forklaring..
http://www.eksperten.dk/spm/871039