Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
06. april 2009 - 00:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winamp: Høre flere musik ad gangen

Det kan godt være, det virker som et ret banalt og dumt spørgsmål, men rettet til dem, der har styr på musikprogrammet Winamp:

Hvordan indstilles programmet, så sangene i min playlist afspilles sådan, at man går automatisk til den næste sang, når den kørende sang er slut? Altså ala det i en cd-afspiller..? Windows Media Player kan godt finde ud af det, men jeg kan ikke få det til at fungere i Winamp??

På forhånd tak.
06. april 2009 - 06:27 #1
Generelt: Se på denne istedet -> http://mmmunk.dk/mmmjukebox/ !!!
Avatar billede mismis Nybegynder
06. april 2009 - 08:50 #2
Du har en knap der hedder PLaylist/song Repeat klik på den til den i displayet skrive REpeat All

Den kan vælge mellem
Repeat off
Repeat Song
Repeat all

så skulle du være kørende

mvh

mis
Avatar billede mikkelthoegersen Nybegynder
23. april 2009 - 23:28 #3
Hej mismis, undskyld for at jeg ikke har har givet lyd fra mig. Jeg fandt ud af, hvordan det gøres ved et tilfælde; simpelthen højreklikke på "Toogle repeat" knappen og fjerne fluebenet fra "Manual Playlist Advance". Men tak for din hjælpsomhed; omend jeg ikke har undersøgt din metode, får du dog selvfølgelig de point :)