Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
31. marts 2009 - 10:11 Der er 6 kommentarer

Proxy!!! :( Hjælp

Hej med jer...

Jeg sidder på skolen og er på deres internet. It-afdelingen har selvfølgelig gjort sådan at vi elever ikke kan komme på nettet med andet end browser... Dvs. vi køre gennem en proxy server. Dette gør at jeg ikke kan komme på nettet med min programmer / spil...

Er det nogen måde man kan bryde denne proxy uden it-afdelinge opdager det.... Evt. et program der omstiller alle mine programmer til proxyserveren med mit login.

HÆJLP!!!!

Med venlig hilsen
Schmidt
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2009 - 11:02 #1
Tror du ikke der er en grund til at IT-afdelingen har gjort som de har gjort?
Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
01. april 2009 - 09:50 #2
Det var jo ikke det jeg spurgte om og det var ikke det jeg ville vide!!!

Hvis du har klogt så kom med det...

Ellers må du godt holde dine dårlige svar for dig selv... n000b
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. april 2009 - 09:59 #3
Jeg siger bare at der er en grund til at sysadmin har gjort sådan. Og du er lige netop den grund ;o)

Og det var faktisk en ganske klog kommentar. Det er bare dig der ikke forstår det.
Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
02. april 2009 - 20:01 #4
Du ikke for klog var?! Det kunne være du skulle tage en udd.!
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. april 2009 - 20:24 #5
Hehe. Det undrer dig ikke at du ikke har fået et svar på dit spørgsmål?
Normalt gider jeg ikke kommentere sådanne personer som dig. Men du er nu meget sjov. Og så keder jeg mig ;o)
Avatar billede schmidt1234 Nybegynder
02. april 2009 - 22:20 #6
I lige måde smukke ;)