Avatar billede smutti Nybegynder
05. juli 2001 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med frontpage og word 2000

Jeg har en del problemer når jeg bruge frontpage og word 2000. Specielt hvis jeg skifter skrift. Det hele går ned ,først sort skærm, derefter blå skærm hvor der står at jeg kan trykke en tilfældig tast for at vende tilbage. Det lykkes som regel ikke ! Det ender tit med at jeg må afbryde computeren helt. Derved går en del arbejde tit tabt.Er der nogen der har oplevet dette og ved hvad man kan gøre. Jeg har prøvet at instalere programmerne oven på og brugt ret og find fejl funktionen. Det hjælper kun i kort tid. Program : MC Office premium 2000.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2001 - 18:34 #1
Prøv at tjekke microsoft\'s update for office, det kan være der ligger en opdatering, som kan klare dit problem. Du kører ME ikke?
Avatar billede smutti Nybegynder
05. juli 2001 - 22:01 #2
Det kan jeg da prøve.Jeg kører med Windows 98 2. udgave. Den har jeg opdateret tit.