Avatar billede wallin-gruppen Nybegynder
25. marts 2009 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

konvertering af gina logon til vista og windows 7

Vi har nu en gina logon til windows xp som vertificere den bruger der logger ind op mod en lokal fil og en mysql server. Jeg kan ikke beskrive hvordan det virker da jeg ikke selv har arbejdet med det, MEN jeg kan frem sende kilde koden til dem eller den der gider se på det.. Det jeg har nu er skrivet i c++ har jeg hørt men lad mig høre hvis der er nogle der er istand til at fikse denne her for mig. (-:

Der er $$ i det til den der kan levere en løsning der køre og der med følger dokumation på det..

Men lad mig få et bud på hvor langtid der skal bruges på det o.s.v

Jonas Bjerrin
wallin gruppen
Avatar billede LAiKA-iT Nybegynder
25. marts 2009 - 16:28 #1
Hej Jonas

Du er meget velkommen til at sende mig lidt mere information omkring projektet, vi har nogle dygtige C/C++ udviklere tilknyttet og umiddelbart vil jeg mene vi skulle kunne løfte en sådan opgave uden problemer.

Du kan kontakte mig på jrc@laika-it.dk for at hører mere om os, vores arbejdsmetoder m.v. og få at få drøftet projektet yderligere.

med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

LAiKA iT
Avatar billede wallin-gruppen Nybegynder
19. november 2009 - 10:07 #2
Opgaven er løst af anden udbyder.
Avatar billede wallin-gruppen Nybegynder
19. november 2009 - 10:08 #3
Lukker