Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
18. marts 2009 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 skærme til computer

Jeg skal til at købe en ny stationær computer, og et af de krav jeg har er, at der skal kobles 2 skærme på.

Hvad kræver det af stik/udgange på computeren for at kunne køre med 2 skærme.

Kræves specialt software eller lignende for at køre 2 skærme (som ikke skal vise det samme). Det ene vindue skal fx vise outlook mens det andet fx viser internet explorer.
Avatar billede tingholm Mester
18. marts 2009 - 13:00 #1
Det klarer windows uden problemer, bare du har et grafikkort med mulighed for tilslutning af to skærme. Det har de næsten alle sammen i dag, med mindre det er et onboard grafikkort.

Når du har maskinen højreklikker du på skrivebordet og vælger egenskaber. og aktiverer den anden skærm på det sidste faneblad.
18. marts 2009 - 13:08 #2
... og du HAR korrekt skærmkortdriver ...
Avatar billede dennis_sorensen Praktikant
18. marts 2009 - 13:12 #3
Mange tak for svar.

Du bedes oprette et nyt "svar" i stedet for en "kommentar", så jeg har mulighed for at give dig point D)
Avatar billede tingholm Mester
18. marts 2009 - 14:49 #4
svar