Avatar billede ko-limer Nybegynder
16. marts 2009 - 12:54 Der er 4 kommentarer

Grafik- spilproblemer

For 1 måned eller 2 siden gik mit styresystem helt i sort... jeg plejede at kunne spille cs  og andre spil uden problemer. Jeg geninstallerede vista fra en cd-rom, og alt gik efter bogen, undtagen nogen drivere der skulle hentes fra nettet. jeg har flere gange været inde og kigge i denne computer om der mangler nogen drivere, og det gør der:A310 og en anden "unkown device".. jeg downloadede cs igen i går, og prøvede at spille det, men uden held, for det lacker a h til. jeg har ændret fra 16- til 32-bit og omvendt, og ændret resolution, men det lacker stadig..

Hvilken Software/Driver tror I jeg mangler, og kunne det evt. hjælpe at geninstallere spillet?

Somm sagt virkede det uden problemer før det "krakkede"

Ps. computeren er en Acer 7520 3gb ram 2ghz processor nvidia geforce 8400m g grafikkort.
Avatar billede firetiger Nybegynder
16. marts 2009 - 13:06 #1
prøv og hent den her det er en softwaren til dit grafikkort:
http://www.nvidia.com/object/geforce_notebook_winvista_179.48_beta.html

og den nyeste version af directx:

http://www.gamesforwindows.com/en-US/AboutGFW/Pages/DirectX10-a.aspx

og ellers prøv og tjek windows update for opdateringer

hilsen Firetiger
Avatar billede ko-limer Nybegynder
16. marts 2009 - 14:58 #2
Har jeg gjort for længst og det er det der undrer mig.. skal jeg indstille noget i "denne computer" eller i cs?
Avatar billede firetiger Nybegynder
17. marts 2009 - 09:23 #3
hmm hvis du er sikker på du har hentet alle opdateringer og ligne så prøv og sæt grafikken til det laveste i cs og se om det stadig lakker
Avatar billede ko-limer Nybegynder
26. marts 2009 - 16:52 #4
Har downloadet ALT.. Den lakker stadig.. jeg er mega desperat, og overvejer at købe ny computer.. er der intet at gøre (downloade software)?