Avatar billede djthomas Nybegynder
10. marts 2009 - 18:31 Der er 1 løsning

Hvorfor får jeg ikke alle data med ved post af billed fra form

Jeg poster en fil, fra en form, men får ikke andet med en filnavnet - jeg skulle jo gerne bruge de andre atributter også...

Eks: array(5) { ["name"]=>  string(7) "minfil.jpg" ["type"]=>  string(0) "" ["tmp_name"]=>  string(0) "" ["error"]=>  int(6) ["size"]=>  int(0) }

Form tagget ser sådan her ud: <form action="/" method="post" enctype="multipart/form-data">

men en var_dump gir det ovenstående resultat - nogen der har et forslag til hvad der kan være galt.

(Sitet er lige blevet flyttet fra en server til en anden. Det virkede fint på den gamle server, men ikke på den nye. og der er ikke gjort andet end at kopiere filerne over. Så det burde jo vel også virke på den nye - post af billeder er jo da ikke server specifikt?)
Avatar billede djthomas Nybegynder
10. marts 2009 - 19:38 #1
Hmm okay nu virker det, fatter ikke lige hvad der er sket