Avatar billede frankdahl Nybegynder
10. marts 2009 - 16:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Media Harddisk

Jeg skal bruge en media harddisk, så jeg kan se mine film på et tv, uden at skulle bruge min pc. Jeg har dog en gammelt tv, så jeg skal bruge en der kan sættes til et tv via scart som en alm dvd afspiller. Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 17:55 #1
Avatar billede frankdahl Nybegynder
10. marts 2009 - 18:10 #2
tusind tak. Tænkte det ville være nemmere med en media harddisk men du skal nok få point for begge svar men du må vente til jeg kommer til en pc for kan ikke se knappen på min mobil
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 18:14 #3
ahhh det er dig igen :)

Det nemmeste og mest optimale ville vel være at købe et ordenligt tv så du kan udnytte HDMI? :)
Avatar billede frankdahl Nybegynder
10. marts 2009 - 18:14 #4
tænkte på om du kender en med indbygget harddisk og som ikke koster meget mere end 1000-1200?
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 18:16 #5
Og bortset fra det hvis du absolut vil beholde dit crt tv ville jeg stadig helre nappe den der vga->s-vhs boks. Så slipper du for at overføre ting til harddisken hver gang du skal se noget. Det er jo heller ikke fordi den er gratis...
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 20:36 #6
kender en hvad med indbygget harddisk?

hvis du mener media harddisk koster den jo ikke mere end 850 kr den jeg foreslog,,?
Avatar billede frankdahl Nybegynder
10. marts 2009 - 20:55 #7
Det jeg mener er at der vist ikke er nogen harddisk i den du foreslog. tror man skal købe den seperat
Avatar billede frankdahl Nybegynder
11. marts 2009 - 11:17 #8
kom til at tænkte på noget. En media harddisk hedder vist også en digital av afspiller. Betyder det så at den ikke kan køre på du af de gammeldags tver selv hvis jeg finder en med scart stik?
Avatar billede frankdahl Nybegynder
14. marts 2009 - 19:36 #9
du må lige skrive et nyt indlæg så jeg kan give dig point
14. august 2010 - 09:16 #10
<frankdahl>:
Tråden er stadig 'åben' ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5