Avatar billede glob Nybegynder
10. marts 2009 - 10:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Razer mus der ikke virker...

Jeg kødte en Razer Copperhead af en af mine venner. Den virker også fint den første uge ca. men så begyndere den at slå fra på en måde. Er det bare en løs forbindelse eller hvad er det...
På forhånd tak;)
Avatar billede hearnz Nybegynder
10. marts 2009 - 10:21 #1
Slå fra???

Er den trådløs så tjek at batterierne er ok. Er der tråd i så prøv at flytte den til en anden usb port.
Avatar billede glob Nybegynder
10. marts 2009 - 11:36 #2
den er ikke trådløs;) Jeg har prøvet at flytte den til nalle de USB stik der er i min pc. men ellers tak;)