Avatar billede make Nybegynder
09. marts 2009 - 08:33 Der er 2 kommentarer

Intet signal til skærm med DVI mere

Hej IT eksperter

Jeg har haft min skærm, som var tilsluttet grafikkortet med DVI ,taget fra og sat til igen, men nu er der ikke noget signal med DVI kabel. Mit grafikkort har 2 DVI udgange. Har prøvet at sætte en adapter med VGA kabel på og tilsluttet skærmen, dettet virker fint. Har prøvet med et andet DVI kabel og har prøvet begge DVI udgange fra grafikkortet...stadig intet signal til skærmen. Har prøvet skærmen på en anden PC med DVi og der virker det fint, så det er nok ikke skærmen der er defekt. Har prøvet at opdaterer mit grafikkort HD3870 med nyeste driver version 9-2. Har i nogle ideer til hvad der er galt. Vil selv prøve senere at afinstallere driveren før jeg installere den nye og se om det hjælper.
Avatar billede hearnz Nybegynder
09. marts 2009 - 09:19 #1
Har du 2 skærme slået til, altså 1 til hver DVI port (monitor,tv)? Hvis du har haft skærmen af, men stadig haft den anden skærm til kan den have besluttet at din anden skærm er "main" skærmen nu.
Avatar billede make Nybegynder
27. december 2009 - 23:14 #2
Tak for kommentaren, jeg har fået løst problemet, den skulle åberntbart bare frakobles strøm i noget tid