Avatar billede ruffen Nybegynder
07. marts 2009 - 02:24 Der er 2 kommentarer

formatering's program

Hej :)

jeg tror det er et formaterings program jeg har brug for .

Men altså, det kan i muligvis være i ved det :)

altså, jeg vil gerne vide hvad der skal til for at få min bærbar til og fungere igen . ved ikke om det hjælper og fortælle hvad det er for en , men det er en : Acer Extensa 5220.

Min computer er blevet sindsygt langsom, og jeg har hørt at det hjælper og formatere den, men det ved jeg ikke hvordan jeg gør.

og det er skide træls, for den er røv langsom, båede på internettet, men også bare til og åbne normale programmer, og mit internet burde ikke gå langsomt da jeg er 20 mbit :/

håber i kan hjælpe mig .

mvh Ruffen
Avatar billede kasgudino Nybegynder
07. marts 2009 - 02:37 #1
Du har givetvis virus på din computer. Derfor ville det være meget belejligt med en formatering.