Avatar billede mshe72 Nybegynder
05. marts 2009 - 12:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook 2000 på xp. mail der besvares flyttes fra indbakke til sendt post

hej eksperter

Har en kollega der, når han besvarer mails, så forsvinder de fra indbakken og er derefter i sendt post. Desuden forsvinder vedhæftede filer også fra mailen, som er i sendt post.

jeg har tjekket opsætning, og det ser ud til at vores outlook er sat op ens. og min gør det ikke. Dvs. der bliver den indkomne mail der bliver besvaret liggende i indbakken.

har søgt på forum her men ikke fundet nogen løsning desværre. Er der hjælp at hente ?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. marts 2009 - 13:39 #1
Jeg er ikke sikker, men prøv dette:

Funktioner -> Indstillinger -> e-mail-indstillinger -> Avancerede e-mail-indstillinger -> flueben i "Gem videresendte meddelelser".
Avatar billede mshe72 Nybegynder
05. marts 2009 - 14:16 #2
der er flueben i men tak for ideen
Avatar billede vejmand Juniormester
05. marts 2009 - 18:40 #3
I kan evt. også tjekke om der er oprettet en regel for besvarede mails: Funktioner -> Guiden regler
Avatar billede mshe72 Nybegynder
06. marts 2009 - 10:21 #4
Har lige tjekket. der er ingen regler overhovedet.

Men godt skud ellers :-)
Avatar billede mshe72 Nybegynder
19. marts 2009 - 12:57 #5
Nå det kunne ikke løses her. Så lukker jeg den igen
Avatar billede mshe72 Nybegynder
19. marts 2009 - 12:59 #6
hvis jeg vidste hvordan man lukkede den altså
Avatar billede vejmand Juniormester
19. marts 2009 - 13:31 #7
Du skal først sende et "Svar" i stedet for en "Kommentar".
(Flyt den lille prik, lige over boksen, du skriver i)
Herefter lukker du spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.  :-)
Avatar billede mshe72 Nybegynder
20. marts 2009 - 09:42 #8
Lukkes