Avatar billede Holmgren Nybegynder
03. marts 2009 - 08:02 Der er 3 kommentarer

max 10 brugere på delt mappe

Hej,
Jeg har en mappe på en XP med sp2, som 15 maskiner skal hente data på- Desværre er der en max på 10 brugere, som kan hente fra denne mappe samtidig! Er det muligt at gå uden om denne feature, uden at hente diverse cracks fra obskure hjemmesider ned?

Jeg kan læse mig frem til til, at denne feature er blevet tilføjet i sp2, men vil nødigt fjerne sp fra maskinen, da et program netop behøver sp2.

Systemoplysniger
System xp pro med sp2 på den delte maskine.

Hilsen
Holmgren.
03. marts 2009 - 08:46 #1
Sådan er begrænsningen med en alm. "Klient" XP. Sådan har det altid været. Der skal en Server version til for at få flere muligheder...

PS: Hvad med M$ ServicePack3 ? + efterfølgende MANGE opdateringer ?
Avatar billede Holmgren Nybegynder
03. marts 2009 - 08:52 #2
Hej,
tak for svaret. Servicepack 3 + efterfølgende opdateringer gør ingen forskel, da den ikke fjerner begrænsningen på 10 brugere.

Skulle der være viden om man kan hexe sig ud af det i regedit, vil jeg gerne vide det..

Hilsen
Holmgren.
03. marts 2009 - 09:13 #3
(Det med SP3 var bare 'generelt' ...)