Avatar billede krogh-larsen Nybegynder
26. februar 2009 - 21:18 Der er 4 kommentarer

Se optagelse fra HDD optager på bærbar comp.

Hej Alle

Jeg vil gerne høre om der er mulighed for at se en Harddisk optagelse på min bærbare computer. Jeg har en phillips optager og en Acer computer.

Mangler i oplysninger for at kunne svare er i velkomne til at skrive.

Med venlig hilsen
Jeanette
26. februar 2009 - 21:53 #1
Se i manualen (du har jo ikke skrevet noget type/model nummer) om hvorvidt du ka' få 'kontakt' med HD'en via USB / Netværk ?
Og så føre mediemateriale over den vej ?
Avatar billede justrace Novice
27. februar 2009 - 00:42 #2
Umiddelbart vil jeg mene du skal brænde optagelserne over på en dvd-skive, smide den i pc'en, og så enten se dem der fra, eller konvertere dem med noget software som eks. vis dvdfab.
Avatar billede krogh-larsen Nybegynder
27. februar 2009 - 08:14 #3
Hej Jeg har ikke nok forstand på IT/AV til at se model. Computeren er en ACER Aspire 4715Z, men ved ellers ikke hvad jeg skal lede efter.
Der står ikke noget i HDD'ens manual om tilkobling af computer.

Når jeg sætter USB stik i kan computeren ikke finde det.
Avatar billede justrace Novice
27. februar 2009 - 09:16 #4
Hvis det er det usb-stik der er på afspilleren, er det til at gemme information om online-indhold til en film, og evt. til at vise billeder gemt på en usb-stick.

DVD'en skal brændes på afspilleren, og så skiven over i pc'en.