Avatar billede make Nybegynder
24. februar 2009 - 16:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til køb af Fan Controller

Hej Eksperter

Jeg leder efter en god Fan Controller til de 3 blæsere i mit Antec P182 Kabinet. Der er en frontlåge på så der må ikke stikke store knapper ud af controlleren ellers kan jeg nok ikke lukke lågen.

Den skal kunne justere blæserne trinløst helt ned til at slukke dem og den skal kunne starte dem igen uden problemer. Den må gerne også kunne programmeres til en form for temperatur styring så den selv tænder for blæserne når CPU / grafikkort osv kommer op på en bestemt temperatur og slukker / skruer ned igen når temperaturen falder. Det sidste ved jeg ikke om der kan lade sig gøre. Det lyder lidt kompliseret at montere temperaturmålere på CPU, grafikkort osv.

Håber i vil hjælpe med jeres erfaringer på området. På forhånd tak.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. februar 2009 - 16:37 #1
Tror det er nok at du opretter ét spørgsmål. Luk et af dem ved at selv lægge et svar og accepter.
Avatar billede make Nybegynder
24. februar 2009 - 18:14 #2
Dobbelt oprettet spørgsmål. Lukker den selv.