Avatar billede nka2349 Nybegynder
22. februar 2009 - 11:55 Der er 7 kommentarer

Kan ikke gemme et billede på min hjemmeside

Hej

Jeg kan ikke gemme et billede på min hjemmeside der er lavet i
Publisher 2003 når jeg køre IE7. Kan ikke gemme billede ved højreklik.

Bruger jeg FIREFOX er der ingen problemer.

hjemmesiden der giver problemer er:
http://www.helmutlotti.dk/Forside/forside.html

Niels
22. februar 2009 - 13:33 #1
Ikke forstået ?

Øhhh - mener du når _du_ 'programmere' siden/koden til siden i Publisher ?

Eller når du som alm. bruger kigger på http://www.helmutlotti.dk/Forside/forside.html og vil gemme et billed derfra med "HøjreMusseTast" funktionen ?
Avatar billede nka2349 Nybegynder
22. februar 2009 - 13:46 #2
Hejsa

Den omtalte side laver jeg selv siden i Publisher, det er når resultatet er lagt på mit webhotel problemet opstår. Jeg har ikke problemet på andre websider. Kun sider jeg har lavet i publisher2003. Der er ingen problemer når kører med Firefox browseren.
Problemt er kommet efter jeg er skiftet fra Pubsher2000 til publisher2003.
22. februar 2009 - 20:34 #3
Forstår det stadig ikke _helt_ hvad du mener...

ER det meningen at folk (ikke dig) skal kunne gemme billeder fra din hjemmeside ?
Jo - det 'kniber' fra nævnte http://www.helmutlotti.dk/Forside/forside.html
De øvrige (under)sider virke det godt nok.
Nogle steder er der en form for beskyttelse på med [Do not use right mouse click] ... (Der skal man dog bare holde HøjreMusseTast NEDE og Tasten ENTER på tastaturet; derefter slippe HøjreMusseTast; så får man lov alligevel *S*)
Avatar billede nka2349 Nybegynder
23. februar 2009 - 16:04 #4
Ja det er meningen at andre folk skal kunne gemme billederne.

Den problemfyldte side er den eneste der er lavet i Pubsher2003.
Jeg vil ikke gå videre med de andre sider før jeg har en forklaring på problemet.
Den med den lille "beskyttelse" kender jeg godt.
28. februar 2009 - 23:39 #5
Undskyld forsinkelsen - denne blev tabt undervejs *S* ...

Nu kender jeg ikke til pointen med at "skrive" hjemmesider med Pubsher* men det virker som om at hele siden er ér stort grafikfelt ?
Avatar billede nka2349 Nybegynder
28. februar 2009 - 23:46 #6
Ja det har jeg lagt mærke til, at hele siden er et grafik felt.

Nu har jeg fået min WINDOWS VISTA til at acceptere min Publisher2000 så nu virker siden igen, så man kan gemme enkelte billeder.

Tak for at du har kikket på problemet.
27. marts 2009 - 06:38 #7
Ping...
(Det var et [svar]...)