Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 21:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Zepto Nexus A15 Webcam Driver

Hey. Jeg købte i august en super lækker Zepto Nexus A15 bærbar. Men webcam'et kører kun med omkring 4 fps. Jeg tror muligvis det er p.g.a. en outdated driver, men jeg har installeret den som jeg fik med computeren, og kan ikke finde en nyere.

Jeg kører Vista 64-bit. Og mangler egentlig også noget godt webcam software (til at tage billeder osv.). Så det ville også være en hjælp.

Men jeg vil bare gerne have mit webcam til at køre hurtigere. Så jeg er åben for alle løsninger.

  - Jensenks
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 09:34 #1
Indbyggede webcams i bærbare er generelt ret dårlige, selvom 4 fps virker meget lavt. Hvis du ikke kan finde en nyere driver vil jeg anbefale at klage til Zepte. Det går langsomt, men hvis der er andre der har haft problemet kan de sikkert hjælpe dig med at løse det, eller give dig en ny computer der virker.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 10:24 #2
Okay. Det vil jeg prøve. For jeg ved at webcamet kan køre hurtigere
Avatar billede falster Ekspert
21. februar 2009 - 18:54 #3
Du kan evt. også prøve Yawcam - det er let

http://www.yawcam.com/
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 21:53 #4
Bare lad os høre når du har fundet en løsning :)
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 21:57 #5
Lad os høre fra dig når du har fundet en løsning :)
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 15:56 #6
Jeg har samme bærbar men den kan dog tage det med ca 15 fps
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2009 - 18:12 #7
hvis du stadig ikke har en løsning kan du prøve den nyeste version af AMCap http://amcap.dk.malavida.com/d1482-download-gratis-windows den der ligger på zepto's side er v. 1.0 den er vidst 9.2 eller sådan noget.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2009 - 18:16 #8
lige for en bemærkning så er denne version altså kun en demo!
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2009 - 16:48 #9
...
Avatar billede teamet Nybegynder
10. november 2010 - 11:47 #10
Hvad skal jeg så gøre nu, hvor jeg har samme problem og zepto er gået nedenom og hjem?