Avatar billede LML Nybegynder
20. februar 2009 - 13:42 Der er 4 kommentarer

Stort problem efter installering af automatisk sikkerhedsopdatering

Jeg kan ikke komme i kontakt med min pc (Medion, stationær pc med Vista Home Premium, 2 år gammel):
Da jeg hentede sikkerhedsopdateringer fra windows update d. 11.2. og genstartede pc'en, nåede den kun til at skrive 'konfigurerer opdateringer 0 af 3 - 87%' før den skrev 'lukker computeren', derefter lukkede den ned og genstartede automatisk.
Sådan bliver den ved at køre i ring, dvs. jeg kan slet ikke starte pc'en, ej heller i fejlsikret tilstand, den bliver ved at lukke ned ved 87% og genstarte.
Hvad gør jeg?
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. februar 2009 - 13:56 #1
Du sætter din Windows cd i drevet og starter op fra den og laver en recovery fra et tidligere gemt tidspunkt.

Hvis du ikke har en cd kan den downloades herfra:http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/

husk at vælg om det er 32 eller 64 bit versionen du skal bruge. Hvis du ikke ved det kan du finde ud af det ved at gå ind i Kontrolpanel > System og vedligeholdelse > System og så kan du se det nede under Systemtype.

Prøv evt. at tryk F8 under boot og vælg så recovery hvis du kan det.
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
20. februar 2009 - 13:56 #2
System restore = recovery
Avatar billede goggen Nybegynder
23. februar 2009 - 14:54 #3
Ikke så enkelt at gå ind i Kontrolpanel så længe hans pc kører i ring ;)

Men mon ikke om han skal satse på 32 bit versionen som langt de fleste bruger...
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
23. februar 2009 - 15:31 #4
Det kan der nok være noget om ;-) Man plejer også at vide det hvis man bruger 64 bit versionen, så jo, ville nok også satse på 32....