Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 17:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mærkelige tegn i afsendte mails

Sender mails som normalt, men når de er sendt er indholdet ikke andet en spørgsmålstegn og plusser og andre tegn. Når jeg åbner samme mails i "Sendte"-mappen er de som ovenfor beskrevet
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. februar 2009 - 20:25 #1
Hvilken version outlook har du installeret?
Er det også kun mærkelige tegn, modtageren ser?

/Preben
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 20:55 #2
Outlook 2003

Modtageren ser også de underlige tegn - fx som:
?4????????????????????????????????????????????????????4??????????????????????????????????????????>?????????????????????????????>????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????.????????????????????
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. februar 2009 - 21:05 #3
Har du været inde og ændre noget i indstillingerne for outlook?

/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 21:20 #4
nej
Avatar billede ptj_11 Forsker
19. februar 2009 - 22:47 #5
Prøv at gå i indstillinger/postformat/Internationale Indstillinger, og se på kodeindstillinger.
Står de til (Vesteuropæisk ISO)?

/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 20:08 #6
Ja
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. februar 2009 - 15:42 #7
Prøv at ændre dem til noget andet, luk outlook, og start den op igen. Sæt den herefter tilbage til  det oprindelige, genstart outlook, og se, om det har hjulpet.
Hjalp det ikke, så gå i "hjælp/find og ret fejl".
Hjælper det heller ikke, så vil jeg nok foreslå en ren installation af officepakken.

/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2009 - 22:32 #8
Er der mere hjælp at hente her ??
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2009 - 13:35 #9
Konstaterer nu at det fortrinsvis er når jeg opretter nye mails at det ser underligt ud. Altså ikke ved videresend eller svar
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2010 - 14:59 #10
svar til mig selv
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2010 - 22:09 #11
Er dit problem løst, eller er det stadig det samme?
Hvis det er løst, så er ideen med dette site, at du vender tilbage med løsningen, så andre med tilsvarende problem kan finde hjælpen her.
På den måde kan de deltagere, der giver dig forslag til løsning pådit problem samtidig finde ud af, om deres råd har afhjulpet problemet.
/ptj_11