Avatar billede grus Nybegynder
16. februar 2009 - 18:31 Der er 4 kommentarer

Timeout ved billedupload

Jeg er ved at lave en funktion til at uploade billeder via php eg en html-form. Det virker fint nok bortset fra at det ser ud til at hvis forbindelsen er dårlig giver systemet en time-out. Vel at mærke sådan en grim php-meddelelse.

Nogle forslag til hvordan den skal klares?

Jeg har sat en max-størrelse på de billeder der må uploades, hvis ellers det skulle have nogen betydning...
Avatar billede olebole Juniormester
16. februar 2009 - 19:20 #1
<ole>

Hvor store billeder taler vi om?

/mvh
</bole>
Avatar billede grus Nybegynder
16. februar 2009 - 20:18 #2
Max 1024x768. Webhotellet kunne ikke give størrelsen som filstørrelse. Men det er som du kan se ikke vildt store billeder
Avatar billede dkfire Nybegynder
16. februar 2009 - 23:07 #3
Og hvad siger den grimme grimme php besked dig ??
Avatar billede olebole Juniormester
17. februar 2009 - 09:45 #4
Jo, det kan meget vel være alt for store billeder, men det kan man jo ikke vide, når du ikke fortæller, hvor store de er. Bredde og højde siger ikke så meget ... hvor meget fylder de?  ;o)