Avatar billede seigoth Nybegynder
16. februar 2009 - 11:58 Der er 8 kommentarer

Baggrundsbillede er væk

Jeg satte et billede som baggrundsbillede, men kom senere til at slette det fra den folder hvor det lå (/dokumenter/billeder).

Men billedet er stadig baggrundsbillede på min computer. Betyder det at jeg kan finde billedet et sted?

Synes jeg har ledt de mest åbenlyse steder uden succes, bl.a. der hvor de andre baggrundsbilleder ligger.

Tak.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2009 - 12:08 #1
jo det må ligge i restore delen i styresystemet. gendannelse

du kunne ventuelt køre en restore (gendannelse) på den og så ligger billedet måske på sin plads.
jeg bruger aldrig retsore selv fordi det aldrig virker når jeg skal bruge det.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. februar 2009 - 12:57 #2
Er det xp eller vista?
Avatar billede Jensen DK Novice
16. februar 2009 - 13:12 #3
Avatar billede tjacob Juniormester
16. februar 2009 - 18:34 #4
Hvis du kører Vista, så prøv at kigge her:

C:\Users\<dit brugernavn>\AppData\Roaming\Microsoft\Windows Photo Gallery
Avatar billede Jensen DK Novice
17. februar 2009 - 07:30 #5
Glemte i går at skrive at shadow explorer er et program som åbner for en hjælpefunktion mere i Vista, her følger vejledning i PDF fil du må selv stille til størrer bogstaver.
http://www.gratisupload.dk/download/24166/
Avatar billede seigoth Nybegynder
17. februar 2009 - 09:27 #6
Det er desværre XP der er tale om...
Avatar billede Jensen DK Novice
17. februar 2009 - 09:47 #7
Prøv dette program det kan hente dit billed tilbage, klik på dannebro så er programmet på Dansk, du kan downloade det her.
http://vistaguide.dk/?UndeletePlus2.98/Backup/Programmer/755

Avatar billede Jensen DK Novice
17. februar 2009 - 09:54 #8
Det kører fint på XP, her er en lille vejledning.
http://www.gratisupload.dk/download/24167/