Avatar billede livse9 Nybegynder
15. februar 2009 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfte billeder i mail (Mac)

Hej

Når jeg fra iphoto vil sende et foto, trykker jeg "del", og den opretter en mail med de ønskede billeder. Men når jeg sender dem, sender den billederne i mailen, og ikke som vedhæftede filer. Hvordan får jeg den til at vedhæfte dem, i stedet for at vise dem i selve mailen?

VH Liv hartelius
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. februar 2009 - 21:51 #1
Den viser kun billederne i mailen, hvis modtagerens mailprogram er sat til at gøre det, ellers vises den bare som en vedhæftet fil.
Avatar billede livse9 Nybegynder
16. februar 2009 - 19:11 #2
Nej..

Den viser billedet i mailen både hos modtageren og hos mig når jeg sender. Når jeg har prøvet at sende fra min pc viser den som vedhæftet.

I Outlook kan man vælge og man vil sende som vedhæftet eller i maile, kan man ikke det i Mail?

:) Liv
Avatar billede livse9 Nybegynder
08. marts 2009 - 16:30 #3
lukker..