Avatar billede zuran Nybegynder
15. februar 2009 - 19:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webbrowser - Loade bestemt antal kb

Hej.

Jeg vil lige høre, om det er muligt at "stoppe" en webbrowser, når den har loaded et bestemt antal kilobytes af et dokument?

Lad og f.eks sige, jeg sætter en webbrowser til at besøge en side herinde på eksperten. Siden der besøges, indeholder mange loops og lignende, hvorved man ikke kan regne med filens størrelse. Men kan man så gøre således, at webbrowseren stopper med at loade mere, når der er loaded et bestemt antal kilobytes?

Tak på forhånd.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. februar 2009 - 19:11 #1
Jeg er ikke helt klar over hvad du vil lave.

Vil du have:
- en C# client app som kan stoppe en browser i en anden process når den har hentet X KB
- en C# client app som kan stoppe en embedded browser når den har hentet X KB
- en ASP.NET C# web app som stopper output efter X KB
?
Avatar billede zuran Nybegynder
15. februar 2009 - 19:26 #2
Det må være en af de 2 øverste, som du nævner.

Jeg vil i en Windows Form Application, have en webbrowser. Jeg sætter så webbrowseren til at besøge en side, når jeg trykker på en knap f.eks. I det webbrowseren går til siden, og begynder at loade, så skal den stoppe med at loade, efter X antal KB.

Hvis jeg har et HTML dokument, der helt præcist indeholder 2048 tegn (Dvs. 2048 byte = 2 KB), og jeg sætter webbrowseren til at gå til det dokument, og vi siger webbrowseren er sat til, kun at loade 1 KB (1024 byte), så stopper den efter at have loaded 1024 tegn.
Avatar billede zuran Nybegynder
15. februar 2009 - 19:29 #3
Og som nævnt øverst, så skal den "tælle" mens den loader, hvis man kan sige det således. Hvis et dokument med et loop indeholder 500 tegn, men pga. loopet ialt får "udskrevet" 600 tegn, så skal der stadig kun loades X KB ud af de 600 tegn (byte).
Avatar billede arne_v Ekspert
15. februar 2009 - 23:42 #4
Jeg har ikke umiddelbart nogen gode ideer, men nu da problemet er mere veldefineret, så er der sikkert nogle andre som har.
Avatar billede zuran Nybegynder
08. marts 2009 - 18:53 #5
Jeg vil prøve med et nyt spm.