Avatar billede matsku Nybegynder
15. februar 2009 - 03:05 Der er 3 kommentarer

Server til game server

Hjælp til Game server og opsætning
Hey alle sammen.
vi er en org. med 123 medlemmer. Vi har 8 css og 5 cs server det kan godt gå hen og blive lidt dyrt i længden. så er vi kommet der til at vi ville prøve at købe en server hvor vi kan lave vores egne css server og cs server på.

vi skal ud og leje en god og billig server hos et firma.
så vi ville lige høre om i kendte nogen gode stedrer.

men vi skal jo os have noget ind på serveren før at vi kan lave game server  hvis også der var nogen der gad at hjælpe eller har en guied der kunne hjælpe os så vil det være dejligt

mange tak
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
15. februar 2009 - 19:18 #1
Du giver dig selv point. FLOT!!!

http://www.eksperten.dk/spm/863222
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 20:23 #2
Jeg er ikke selv gamer, men jeg har set mange indlæg rundt omkring på internettet, hvor folk skriver om Debian Linux som game server. Se mere her:
http://www.lizardking.biz/2009/01/counter-strike-debian-linux-server-setup/

Ellers er det hurtigt at google mere om emnet.

Ville det ikke være lettere bare at købe en server? Så dyre er de nu heller ikke.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
16. maj 2009 - 09:37 #3
Men så mange medlemmer og gameserver burde du kunne henvende dig til de danske GSP og få en fornuftig pris ud af dem med 13 server.