Avatar billede sympotonic Nybegynder
13. februar 2009 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cookies i IE 7.05

Hej med jer, min svoger er gavet bruger af facebook.dk, som så mange andre landet over. han har lige fået installeret den nye servicepack 3 til windows xp, og dermed fået den nye internet explore. Efter den er blevet installeret, får han cookies fejl når han logger ind på facebook, hvor laver jeg dette om, så den husker cookies, og passwords osv, fra de sider jeg er inde på?

150 point, forventer svar snarrest
Avatar billede psychopixi Nybegynder
13. februar 2009 - 17:44 #1
Prøv dette:
1) Åben IE7,
2) Tryk på "Funktioner" oppe i højre hjørne.
3) Vælg "Internetinstillinger"
4) Vælg menuen "Beskyttelse af personlige oplysninger"
5) Vælg instillingen "Mellem"
6) Tryk på "Websteder" og tjek at facebook.com ikke er blokeret.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2009 - 18:16 #2
ovenforstående løste det ikke for mig

prøv dette

Prøv at gå Internetindstillinger i din Internet Explorer browser og klik på Beskyttelse af personlige oplysninger og der klik på Avanceret. Nu vil du få en boks frem, hvor du kan sætte en prik i Accepter lige under Cookies fra oprindeligt websted. Håber det hjælper :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 20:17 #3
Funktioner - Internetindstillinger -  Beskyttelse af personlige oplysninger - accepter alle cookies
Avatar billede sympotonic Nybegynder
14. februar 2009 - 09:07 #4
Får ham til at prøve senere idag, vender stærkt tilbage når jeg ved mere :)
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 15:18 #5
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 15:19 #6
1: Luk alle Internet Explore vinduer ned.
2: Gå ind i Kontrolpanel og åben Internetindstillinger.
3: Vælg fanen "Avanceret"
4: Tryk på "Nulstil" under "Nulstil Internet Explore-indstillinger
Avatar billede sympotonic Nybegynder
17. juni 2009 - 10:37 #7
intet har hjulpet. fejlen er stadig på deres hjemmeside