Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 15:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

4 ubrugelige flybare dis i denne computer

http://gemdet.nu/4/1234277528ubrugeligedrev.bmp'

Dette er et skærmbillede fra denne computer. Disse drev kan ikke ses i diskhåndtering, men godt i enhedshåndtering.

Fjerner jeg dem i enhedshåndtering kommer de igen ved næste opstart.

De volder det problem at mit c-drev nu er et h-drev,

Hvordan  kommer jeg af med dem ?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 16:03 #1
Jeg kan ikke selv se skærmbilledet på min PC, men godt hvis jeg kopierer adressen op i adresselinien
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 16:04 #2
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
10. februar 2009 - 17:29 #3
Hejsa
Du skulle vel ikke have en kortlæser installeret?
Jeg tror det er den der driller.
Du kan evt. koble kortlæseren fra. Alternativt, skal du i diskhåndteringen og ændre drevbogstaver, så det passer dig.
Pas på genveje og lign, de peger som regel på et bestemt drevbogstav, og vil derfor miste deres funktion.

Håber det løste det:-)

Lyhne1
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 17:46 #4
Jo der er vist nok en kortlæser installet.

Hvordan kobler jeg den fra
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 17:57 #5
De kumnne deaktiveres i enhedshåndtering.

Så nu bliver der inger blomer med at få dem omdøt

Tak for din hjælp og du smider bare et svar, hvis du ønsker point
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 17:57 #6
blomer= problemer
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 18:02 #7
Det troede jeg ikke ville volde problemer.  Men i diskhåndtering vil den ikke ændre bogstavet på en systemenhed
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
10. februar 2009 - 19:36 #8
Hej igen

Du var godt nok hurtig:-)
Har du installeret Windows, med din kortlæser tilsluttet?

Så tror jeg måske, du bliver nødt til at reinstallere systemet:-(
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
10. februar 2009 - 19:39 #9
rettelse: "Måske" skulle have været "desværre"

Jeg beklager
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 22:10 #10
Du har intet at beklage. :-)

Jeg siger tak for din hjælp. Jeg blev lidt klogere og vælger at leve med de drevbetegnelser

Så er det kun svaret fra dig, der mangler.
Avatar billede lyhne2 Nybegynder
11. februar 2009 - 06:43 #11
Det er bare i orden:-)
Bare husk, hver gang du installerer programmer, at vælge avancerede indstillinger, hvor du kan vælge hvor programmet skal installeres. Ellers lægger mange programmer sig nemlig på C-drevet. Det vil jo skabe lidt bøvl, hvis det er et drev i din kortlæser:-)

God fornøjelse
Godt jeg kunne hjælpe:-)
Lyhne1