Avatar billede martin_moth Mester
08. februar 2009 - 01:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IE 7: Slet visse adresser fra history

Kan man nøjes med kun at slette visse hjemmesideadresser fra history, og beholde de andre

Altså slette fra listen over senest besøgte sider
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. februar 2009 - 01:43 #1
Jeg ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål, men du burde kunne åbne history (i dansk udgave: Vis -> Panel -> Oversigt) og derefter bruge fx tastaturets "Del" tast til at slette de markerede websteder. Hvis du har besøgt samme side over en længere periode, skal du nok slette både nye (fx "i dag") og gamle (fx "for 2 uger siden") websteder fra oversigten.
Avatar billede martin_moth Mester
08. februar 2009 - 01:47 #2
når jeg begynder at taste www.ekspe... i adresselinien, foreslår den selv de sidste steder jeg har besygt der starter med www.ekspe...

Visse af disse foreslag skal slettes.

Hvor er "Vis > Panel > Oversigt?
Avatar billede martin_moth Mester
08. februar 2009 - 01:48 #3
Doh - havde slukket menubarer. Tak -
Avatar billede martin_moth Mester
08. februar 2009 - 01:49 #4
Smid et svar så du kan få points
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. februar 2009 - 01:51 #5
OK :-)

Her er mit svar.
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. februar 2009 - 01:54 #6
Forresten, jeg tror ikke at den ovennævnte fremgangsmåde sletter alle spor helt, men kun sådan at det i hvert fald ikke fremgår af adresselinjen.

Hvis du vil fjerne sporene helt, skal du nok fjerne de såkaldte cookies og rydde indholdet af index.dat filerne. Det kan man vist nok gøre i Funktioner -> Slet browserdata (vist siger jeg, fordi jeg ikke har kigget efter i index.dat-filen, men mener at den bliver ryddet).