Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2009 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Iconer i vista

Hej!
Jeg har erhvervet mig en bærbar med premiun instalation. Efter at ha' fjernet flueben ved både arr icon automatisk og ved icon efter gitter og efterfølgende arr icon efter eget valg, ja så ignorer vista let og elegant min opsætning efter en genstart. Jeg har oplevet samme problem med en ultrainstalation. Er der et eller andet sted dybere nede i sumpen hvor man rette dette ireterende fænomen?
Oluf!
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2009 - 14:44 #1
Prøv med en systemgendannelse.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2009 - 14:47 #2
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 11:21 #3
Hej
Jeg har prøvet dit forslag, men uden resultat. Jeg har prøvet at lave en bundinstallation men stadig med samme resultat. Kunne det ha' noget med pc'en at gøre, det er en Amilo 365o som er specielt bygget til vista og kan ikke køre ældre versioner af Windows. Jeg har selvfølgelig prøvet ældre og nye drivere til både bios og chipset stadig uden resultat.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2009 - 11:51 #4
Der må jo være en tråd i reg.databasen der kan ændres og skrivebeskyttes, eller hvad?