Avatar billede glenn007 Nybegynder
07. februar 2009 - 07:43 Der er 1 løsning

parameter symtaks forkert

Hejsa.

Sidder md et kæmpe problem.

jeg kalder et eksernt program fra min c# kode.

MEN den acccepterer ikke jeg har to /  i min argument line  dvs således

string astrCmdLine = " /input tlf jens 800 600 /ascii data.txt";

hvs jeg bare gøresåledes er den 100 % i orden

string astrCmdLine = "/build";
så det er åbenbart Aalt hvad der er efter nummer to slash der bliver ignoreret. Hvad kan dette skyldes...  det skal lige siges at jeg har testet i en normal command promt om min parameter line kører og det gør den. det er kun når jeg afvikler den ind fra mit c# kode den ikke gør med lle disse parametre.

Håber i kan hjælpe. jeg har ledt gooogle på kryds og tværs efter svar og msdn kan heller ikke tilyde ilstrækkeligt info i den her ag.
Avatar billede glenn007 Nybegynder
07. februar 2009 - 09:21 #1
fandt løsning.    dt var måden jeg havde oprettet min process på der gjorde at den ikke acceptred det. Den skal åbenbart shel executes lader det til nu virker det ihvertfald.