Avatar billede fomse Nybegynder
02. juli 2001 - 23:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ADMIN - To brugere

Admin>>

Jeg har til min skræk opdaget at jeg havde en \"ekstra\" bruger.......
JEg oprettede bruger fomseboy for længe siden, men der gik kluder idet og derfor oprettede jeg bruger fomse!!!!!!
Nu har jeg fået afmeldt bruger fomseboy, men er kommet til at give fomse point fra fomseboy, nærmere præsist 60 point, som jeg hermed gerne vil returnere.

SÅ svar venligst på dette spørgsmål, så jeg kan \"slippe af\" med disse uærlige point:-)
Avatar billede fomse Nybegynder
02. juli 2001 - 23:58 #1
Se iøvrigt spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/46857

Fomse:-)
Avatar billede htx98i17 Professor
03. juli 2001 - 00:01 #2
hvordan kan du \"komme til\" det?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. juli 2001 - 00:02 #3
jeg undrer mig også > hvordan kan du oprette et sp. når der var gået kludder i kodeord osv.
Avatar billede fomse Nybegynder
03. juli 2001 - 00:04 #4
Fordi jeg fik en mail fra eksperten om at jeg snart skulle lukke spørgsmålet (oprettet i sin tid af fomseboy)
Men fordi jeg efterhånden lukkeligt havde glemt alt om fomseboy, logger jeg ind som fomse og svarer selv på spørgsmålet for at lukke det (der var ikke kommet nogle svar jeg kunne bruge)
Bagefter opdager jeg så at det var fomseboy som havde stillet spørgsmålet og kontaktede eksperten og fik mit password som jeg for længst hevde glemt.......

FOmse:-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. juli 2001 - 08:17 #5
Det er vel også ligemeget om han er \"kommet til\" eller kommet til at gøre det. Uheld eller ej, manden forklarer sagen og ønsker den glemt. Det kan jeg ikke se andet end ærlighed i!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. juli 2001 - 09:07 #6
Helt fint Fomse !