Avatar billede glenn007 Nybegynder
05. februar 2009 - 13:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

command promt åbner forkert mappe

har lavet

strCmdLine = "C:\\sorter/brugerdata /build";
            System.Diagnostics.Process.Start("CMD.exe", strCmdLine);

men uanset hvad jeg gør så åbner den promten men den står bare i debug mappen på mit procekt og blinker... den skifter ikke til den mappe jeg ber den om og udfører build i mit eksterne program

skriver jeg forkert i min strCmdLine  ?

jeg for ikke nogle fejl
Avatar billede arne_v Ekspert
05. februar 2009 - 16:03 #1
/ versus \ maaske ?
Avatar billede glenn007 Nybegynder
06. februar 2009 - 16:43 #2
niks har nu prøvet med en så simpel som man nu kan

string astrCmdLine = "ping -a";
            System.Diagnostics.Process.Start("CMD.exe", astrCmdLine);

og den gør det samme... den sender vist slet ikke min Cmdline...

har du flere forslag :)
Avatar billede glenn007 Nybegynder
06. februar 2009 - 18:45 #3
har nu fundet ud a at

string astrCmdLine = " /input 0 0 800 600 /ascii data.txt";

IKKE fungere men

string astrCmdLine = " /build";    virker .... den kalder eksternt program fint i command promt når jeg kun bryger EN  / lader det til

det må være den slash der er midt i parameter linien der fovirrer c#

er der et tegn der kan erstatte dette. jeg er helt blank for løsninger selv.
Avatar billede glenn007 Nybegynder
06. februar 2009 - 18:47 #4
glemte at sætte selve process linien med

System.Diagnostics.Process.Start("c:/OCRSDK/OCRSDKcl.exe", astrCmdLine);

virker perfekt med /build  parameter... men ikke den anden parameter linien hvor jeg skal angive en udpaknings mappe
Avatar billede glenn007 Nybegynder
07. februar 2009 - 08:04 #5
lukker og ilbyder flere point i ny tråd.