Avatar billede kasmort Nybegynder
05. februar 2009 - 05:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lost connection to MySQL server during query

hej.
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at rette den her fejl når jeg prøver på at få adgang igennem phpMyAdmin??

Error

MySQL said:
#2013 - Lost connection to MySQL server during query

jeg håber der er nogen der kan hjælpe derude.

mvh
Kasmort
Avatar billede hkb-x Nybegynder
09. februar 2009 - 23:02 #1
Det kan den godt finde på at gøre hvis DB'en er overloaded eller du har for mange samtidige forbindelser.

Kan du tilgåden uden om phpMyAdmin f.eks. via din kode eller komandolinien?

Jeg er gået væk fra at bruge phpMyAdmin da det er for tungt og dårligt. Indeholder næsten 100 gange mere kode end hvad der behøves i en DB admin.
Avatar billede kasmort Nybegynder
12. februar 2009 - 21:35 #2
jeg fandt ud af at det var fordi at man ikk måtte bruge root brugeren som adgang til db. også selvom at de var mysql.user og at det var den der stod som standard når man installerede phpmyadmin.

men mange tak for din kommentar. ja jeg ku sagtens tilgå databasen ved at bruge shell.