Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. februar 2009 - 16:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kode til paypal det renger i EUR men det skal være DKr.,

her er koden:

<form name="autosubmit" target="_new" action="https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" method="post"><input type="hidden" name="cmd" value="_xclick"><input type="hidden" name="business" value="min.email@hotmail.com">
<input type="hidden" name="item_name" value="%webid%">
<input type="hidden" name="currency_code" value="EUR">
<input type="hidden" name="amount" value="%total%">
<input type="hidden" name="invoice" value="%webid%">
<input type="image" src="http://www.paypal.com/en_US/i/btn/x-click-but01.gif" name="submit" alt="PayPal">
</form>

nogle der kan lave EUR TIL DKr ?
Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. februar 2009 - 16:38 #1
alså danske penge
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2009 - 16:40 #2
er det beløbet eller enheden der er forkert? hvis det bare er enheden så

<input type="hidden" name="currency_code" value="DKK">
Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. februar 2009 - 16:43 #3
ved det ikke men jeg bruger freewebshop.org og der står der denne kode som føre til EUR
Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. februar 2009 - 16:48 #4
tror det er begge for den er jo lavet til EUR
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2009 - 16:53 #5
Joh - men ud fra ovenstående kode sker der ingen udregninger, så uden at jeg kender til freewebshop vil mit bud være, at du i selve shoppen bestemmer valutaen og prisen (fx 100 DKK) og lægger du 2 varer i kurven bliver beløbet 200 overført til formularen og så er det kun, som før nævnt, den ene variabel der skal ændres før at de 200 i paypal bliver tolket som værende DKK og ikke EUR.
Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. februar 2009 - 16:57 #6
okaa tak

skriv et svar
Avatar billede keysersoze Guru
04. februar 2009 - 16:59 #7
gerne - men test det nu igennem først :)