Avatar billede CoolSamra Nybegynder
03. februar 2009 - 17:55 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke finde ud af at nulstille min computer!

Hei alle sammen. Jeg kan ikke finde ud af at nulstille min computer. det er fordi den er fyldt med alle mulige virus, og jeg kan slet ikke finde ud af at nulstille. så kunne i hjælpe mig??
Avatar billede ole_hj Juniormester
03. februar 2009 - 18:07 #1
Vil du formatere alt på computeren, eller bare reparer computeren?
Avatar billede ravencmp Novice
04. februar 2009 - 00:45 #2
Alt afhængigt af model og mærke af PC, ligger auto-recovery partitionen som regel på enten ALT+F10 eller ALT+F11 eller SHIFT+F10 eller SHIFT+F10 eller blot F10 eller F11, lige så snart du tænder pc'en og der kommer billede på skærmen.

Ellers så skriv evt. igen så skal jeg nok prøve at guide dig, hvis blot jeg får mærke og model så :)