Avatar billede clausito Seniormester
31. januar 2009 - 15:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Google - dette websted kan beskadige din computer

Søger jeg på Google vises ALLE sider med denne advarsel

dette websted kan beskadige din computer

og det kan jo ikke være alle sider, som Politiken, Dr osv osv

Fejl er pludselig sket efter afinstallering af AVG antivirus og den kan jeg heller ikke geninstallere - får fejl
31. januar 2009 - 16:02 #1
(Jeg har lige opdaget det samme 'problem' i www.google.dk !!!)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 16:04 #2
Skulle lige til at oprette et spørgsmål om det samme, så det er åbenbart et "Google" problem.  :-)
Avatar billede kristian1980 Nybegynder
31. januar 2009 - 16:05 #3
Har samme problem her - har også lige bakset med computer og troede at den var helt gal:-)
Avatar billede RJFreelance Praktikant
31. januar 2009 - 16:07 #4
Tror de har lavet en lille fejl da det kommer på alle deres søgninger, men mon ikke de ret hurtigt får det klaret?
Avatar billede rotco Juniormester
31. januar 2009 - 16:10 #5
Godt at andre har samme problem, for jeg har sgu lige sat i LANG tid for at løse det her problem!

Det er en googlefejl så.. pyyh :)
Avatar billede gurly Praktikant
31. januar 2009 - 16:17 #6
ja hvad fanden sker der, jeg søgte på min ejen hjemmeside, og troede den var blevet bannet af dem, og har været i google webmaster indstillinger og anmode om en ny gennemgang, og først bagefter går det of for mig at det er næsten lige meget hvad man søger på så er webstederne farlige  c",9

Hvad hulen sker der, har de fået virus eller hvad ?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 16:25 #7
Nu virker det igen hos mig.....
Avatar billede gurly Praktikant
31. januar 2009 - 16:28 #8
Virker også her  c",)
Avatar billede clausito Seniormester
31. januar 2009 - 16:29 #9
Og her - skal vi give points til Google???????
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 16:32 #10
Ingen point til mig, har fået point i et andet spørgsmål om samme problem.  :-)
Avatar billede clausito Seniormester
31. januar 2009 - 16:59 #11
Men jeg fik aldrig installeret AVG - andet Forum?

Får denne fejl

Local machine: installation failed
    Installation:
        Error: Action failed for file avgtdix.sys: starting service....
            Error 0x80070014
Avatar billede clausito Seniormester
31. januar 2009 - 17:03 #12
Lagt spørgsmål i relevant Forum
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 17:03 #13
Måske der ligger lidt rester som dette program kan fjerne: http://www.avg.com/download-tools
Avatar billede clausito Seniormester
31. januar 2009 - 17:04 #14
Giver points til mig selv