Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
31. januar 2009 - 12:35 Der er 1 løsning

Musemarkør-hastighed nulstilles ved genstart

Hej!

Kan nogen guide mig til at komme udenom, at min musemarkør-hastighed nulstilles ved genstart? - vi snakker om touchpad.
Det drejer sig om en laptop, som foruden Synaptics touchpad driver har Logitech SetPoint installeret. Imidlertid synes jeg ikke at kunne finde nogen direkte indstilling af markørens hastighed under Synaptics-touchpad-instillingerne (kontrolpanel->mus), disse skal - så vidt jeg kan se - indstilles under grundindstillingerne for mus.
MEN - denne indstilling nulstilles til den irriterende, for langsomme midter-indstilling ved genstart.

Kan nogen hjælpe?

/Kasper
Avatar billede kasperjensen4000 Nybegynder
29. juli 2010 - 15:10 #1
Lukket