Avatar billede rasmuso Seniormester
30. januar 2009 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen TDC Webdisk med IE7

Jeg bruger XP Pro, IE3 med alle opdateringer.
Når jeg vælger: http://webdisk.tdconline.dk/
kommer der en helt tom side, der står udført nede i venstre hjørne.
Dette gælder for to forskellige PC'ere, jeg har installeret Firefox på den ene, så er der ingen problemer (når jeg bruger Firefox!)
Håber i har nogle ideer...
30. januar 2009 - 14:49 #1
Avatar billede rasmuso Seniormester
30. januar 2009 - 17:12 #2
Hej karise_larry,
Jeg har nu prøvet at opdatere begge PC'er uden der sket ændringer!?
ØV!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 20:43 #3
HAR det virket?

Funktioner - slet browserdata - slet alt.
Prøv igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2009 - 20:44 #4
P.s. husk vinge i "slet også filer og indstillinger, der er lagret af tilføjelsesprogrammer"
Avatar billede rasmuso Seniormester
31. januar 2009 - 00:09 #5
Hej john_stigers,
Ja det HAR virket, her ikke brugt det i et stykke tid, efter div. opdateringer af XP?? er siden med Webdisk blank!
Jeg har slettet ALLE browserdata og tilføjelsesindstillinger, uden held!!
Avatar billede rasmuso Seniormester
03. februar 2009 - 14:18 #6
Under dk.edb.andre-emner skrev Carl Erik Sander bl.a.:
Problemer med IE 7 & 8 skyldes Office Live, jeg fulgte hans råd om at slette alt vedr. Live, så virker Webdisken perfekt!!!
HERLIGT!!!
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. marts 2009 - 19:04 #7
Tillader mig at lukke spørgsmålet.
Tak for de kommentarer der er kommet.