Avatar billede boetkjaer Nybegynder
29. januar 2009 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forskellen på WD's eksterne HDD ?

Hej

Kan virkelig ikke finde ud af hvad der er forskellen på WD's eksterne harddiske:

- My Book Essential Edition

- My Book Home Edition

- My Book Office Edition

- My Book Studio Edition

Håber I kan hjælpe mig med at forklare forskellen mellem de forskellige, fordi syntes fx. at Home Edition og Studio Edition  har samme specifikationer, men hvad er så forskellen på dem?
Hvad er bedst?
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. januar 2009 - 19:44 #1
Avatar billede boetkjaer Nybegynder
29. januar 2009 - 22:13 #2
kan ikke give dig point når du ikke har skrevet det som et svar.
Gør det og du får point
Avatar billede dragonknight Juniormester
30. januar 2009 - 11:51 #3
Ping :-)
Avatar billede boetkjaer Nybegynder
30. januar 2009 - 12:09 #4
Vidste ikke at de havde lavet sådan en nem oversigt på deres hjemmeside..
.. Dårlig informationssøgning fra min side :(

Men tak for linket
Avatar billede foas Nybegynder
19. marts 2009 - 13:12 #5
Hej,

Jeg har brug for en ekstern harddisk, som både kan bruges til min PC og til min kærestes Mac.

I oversigten på WD's hjemmeside står nogle af harddiskene til at være "formatted for Mac". Men hvis jeg klikker ind på den første (My Book Essential Edition - én der ikke står som "formatted for Mac"), står der under systemkrav, at den kan bruges til Mac også...

Hvat er forskellen mellem, om den er "formatted for Mac" og ikke?