Avatar billede fundus Nybegynder
29. januar 2009 - 17:04 Der er 4 kommentarer

Hide alle vinduer i en listbox

Ja som overskriften siger, nogle som keder en kode til hvordan jeg kan "Hide" alle vinduer som stå i min listbox. ? :)
Avatar billede mortvader Nybegynder
29. januar 2009 - 17:38 #1
normalt finder man ikke vinduer i en listbox, så vidt jeg ved..?!
Avatar billede fundus Nybegynder
29. januar 2009 - 17:45 #2
Neej men så "Hide" de applications som køre :) Alså vis "Denne conputer, og Networksteder" vises så "Hide" dem vis de er i min lisbox :)
Avatar billede stone Forsker
29. januar 2009 - 18:40 #3
Hvad med at fjerne hele status linien så har man ikke adgang til de kørende App. + deaktivere "START"

Den fjernelse og og visning kunne køre via en Password dialog. ala Tweak...
Avatar billede villip Nybegynder
29. januar 2009 - 20:13 #4
Neej går ikke det som skal væk skal stå i en listbox :)