Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
02. juli 2001 - 15:46 Der er 6 kommentarer

WinRoute og NAT Probs

Jeg har winroute 4.1.  Jeg har det problem at den ik kan finde ud af at have NAT på det interne netværk. Når man slår NAT til lukker den simpelthen for alt trafik til internettet både på Serveren og på Klienterne. NAT\'en jo som skal bruges for at jeg kan køre en ftp f.eks. på en af mine Klienter.
men den vil ik.. håber i kan hjælpe!
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. juli 2001 - 16:37 #1
Har du en server med winroute som skal fungere som proxy server mellem dine klienter på lokalnet, og internettet??
Avatar billede stampeair Nybegynder
02. juli 2001 - 16:41 #2
På dit netkort som er forbundet med dit modem(eller hvordan din opkobling nu fungerer), skal nat være slået til, men slået fra på det netkort som er forbundet med dit lokal net.
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
02. juli 2001 - 17:09 #3
Jeg har slået det fra på det lokale netkort.. men det skal være slået til for at det kan virke skriver de i manualen.

Og ja min server fungere med Winroute som Internet server. men bruger den uden Proxy!
Avatar billede klute Nybegynder
09. juli 2001 - 10:48 #4
Jeg har haft samme problem med mit netværk. Jeg løste problemet ved at droppe winroute og benytte sygate istedet. Det kan hentes her......

http://www.sygate.com/free/sgsignup.php

;-)
Avatar billede stampeair Nybegynder
24. juli 2001 - 16:05 #5
har du slået det til på det netkort der er i forbindelse med internettet, det er her det er nødvindigt!!
Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
26. juli 2001 - 13:02 #6
Ja jeg har slået det til på netkortet der er til internet forbindelen men problemet er at det ikke kan lade sig gøre på netkortet der sidder til det indevendige netværk. Da dette er nødvendigt for at man kan få en anden computer til at fucgere som server...!