Avatar billede julief Nybegynder
26. januar 2009 - 00:52 Der er 6 kommentarer

Scrollbar virker ikke

Hej

Jeg sidder på one.com, men jeg kan ikke scrolle på siden. Scrollbaren er synlig men der er in curser og hele siden vises ikke på min skærm.

Jeg kan sagtens scrolle hvis jeg bruger Mozilla, men jeg er nødt til at køre programmet i IE, da jeg vil forsøge at oprette en hjemmeside ud fra en af deres skabeloner og Web Creator godtager kun IE.

Jeg har forsøgt at troubleshoote ved at søge på internettet men fandt intet som hjalp på mit problem.

Har forsøgt at slette cookies samt ændre skærmopløsning, intet hjælper, så håber I har et godt råd i ærmet.

På forhånd tak.
Avatar billede welcor Nybegynder
26. januar 2009 - 11:29 #1
Jeg foreslår at du kontakter one.com. De har, i henhold til deres faq, døgnbemandet support chat på hjemmesiden. Tryk på "live help" på forsiden.
Avatar billede julief Nybegynder
26. januar 2009 - 12:19 #2
Det er forsøgt og de foreslår mig at kontakte Windows, da scrollbaren virker fint hos dem. Windows foreslår mig at kontakte Compaq, med mindre jeg vil betale for ekspertisen:-)
Avatar billede welcor Nybegynder
26. januar 2009 - 13:35 #3
Har du mulighed for at poste et screenshot (vha. f. eks. imageshack)?
Avatar billede julief Nybegynder
26. januar 2009 - 14:21 #4
Hej Welcor

Er det et program somjeg skal downloade for at kunne poste et scr shoot herinde eller hvordan?

Da jeg har en ide om at det kan have med IE at gøre, da jeg også har problemer med IE lukker ned pga fejl,har jeg nulstillet internet indstillingerne under 'avanceret', da jeg ikke kan få lov til at søge efter updates til IE 7 pga jeg ikke er registreret som administrator på computeren (hvilket jeg dog er når man kigger på computerens brugeroplysninger). Intet har dog hjulet endnu.
Avatar billede welcor Nybegynder
26. januar 2009 - 14:41 #5
Nej, man kan ikke poste et screenshot, men man kan uploade til f. eks. http://imageshack.us/ og så skrive linket man får, her.

Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede julief Nybegynder
26. januar 2009 - 15:17 #6
Aha. Tak.

Jeg bruger Vista