Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2009 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Generer postback ved div klik

Hej

Jeg har denne div:

<div class="SubMenuItem" onclick="location.href='AdminPublishNewsletter.aspx';">
    Udsend nyhedsbrev
</div>

Men jeg har brug for at generere et postback når man bliver overført til denne side. Hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede keysersoze Guru
24. januar 2009 - 22:57 #1
hvis du har behov for et postback er det så ikke bare fordi koden er bygget forkert op? Eneste forskel mellem en sidevisning og postback er jo at, ja - siden er postback'et?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2009 - 23:02 #2
Det er fordi at jeg har et UpdatePanel (AJAX) som vidst kun virker når der laves et postback. Siden den referere til er meget tung, så jeg vil gerne have at den viser at den arbejder
Avatar billede keysersoze Guru
25. januar 2009 - 10:26 #3
Der er jo muligheden for at benytte cross page postback fx vha en Button (PostBackUrl) men jeg tvivler lidt på at det vil virke, for AJAX-delen forventer sikkert at den side den køres på allerede bliver vist for brugeren idet den sættes igang. Hvordan det alternativt kan løses har jeg desværre ikke noget bud på.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 01:01 #4
lukketid?