Avatar billede nyholm Novice
24. januar 2009 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Reports will not open

I have a new cp with XP pro version 2002 SP3 ,MS Access 2003. Now when I moe my db:s to the new cp, everything works eccept for the reports. The reports will not open, even in design mode and new reports can't be created.
Does anyone now what can be the problem?
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2009 - 20:50 #1
får du nogen fejlmeddelelser, og i givet fald hvilken?
Avatar billede nyholm Novice
24. januar 2009 - 21:06 #2
Om jag førsøker æppna rapporten direkt, får jag inget felmeddelande alls. Om jag førsøker æppna en rapport via kod får jag meddelandet Instruktionen Openreport avbrøts.
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2009 - 21:10 #3
Prøv at åbne en ny tom db, og derefter i menuen Filer > Hent eksterne data at importere samtlige objekter til den nye tomme db.
Avatar billede nyholm Novice
24. januar 2009 - 21:14 #4
Jag har førsøkt redan att skapa en ny db och sedan en rapport, men prblemet ær detsamma. Jag har också kørt installationsprogrammet igen fær Office 2003 Pro før att reparera. Inget hjælper dock.
Avatar billede nyholm Novice
24. januar 2009 - 21:27 #5
Jag har nu avinstallerat office 2003 och installerat en runtime version av Access, men med samma resultat. Jag børjar bli desperat.
Avatar billede mugs Novice
24. januar 2009 - 21:52 #6
Jeg er tom for løsningsforslag. Men du er velkommen til at lave en lille testdb med en rapport og sende den som en .zip fil. Så kan vi se om jeg kan åbne dine rapporter. Jeg tror nu ikke det fører til nog konstruktivt.

mugs snabelting mail.dk
Avatar billede nyholm Novice
24. januar 2009 - 22:05 #7
Det ær onødigt eftersom mina db fungerar utan problem på mina 2 andra datorer. Jag har kontrollerat referenserna och de ær samma som på mina andra datorer.
Jag har aldrig råkat ut før något liknande førut och jag førstår inte varfør det inte ens går att øppna rapporterna i design mode.
Avatar billede nyholm Novice
27. januar 2009 - 22:21 #8
Idag har jag fått svar från Microsoft nær det gæller mitt problem med rapporterna. Om en skrivare inte blir helt korrekt installerad så kan detta påverka rapporterna i Access. Korrekta registerværden måste finnas før den skrivaren som pc:n har som standardskrivare før att Access skall førstå hur rapporterna skall visas.
Nær jag ændrade standardskrivare så upphørde problemet.
Avatar billede mugs Novice
27. januar 2009 - 22:27 #9
Ja - Det vidste jeg jo godt :o)
Men det er jo så nemt at være bagklog - Godt du fik løst problemet.