Avatar billede tobiha Nybegynder
21. januar 2009 - 09:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug af eksisterende dialogboxe

Davs.

Er der nogen måde at benytte de eksisterende windows-dialogboxe?
Her tænker jeg specielt dialogboxen "Vælg Brugere, Computere eller Grupper" som man fx bruger til at finde brugere på domænet.
Avatar billede speedy Nybegynder
21. januar 2009 - 12:29 #1
Prøv at kigge lidt på denne. Går udfra at det er den dialog du snakker om.

http://www.codeproject.com/KB/winsdk/bfobjectselection2.aspx
Avatar billede speedy Nybegynder
21. januar 2009 - 12:30 #2
Beklager, det var til C++
Avatar billede speedy Nybegynder
21. januar 2009 - 12:38 #3
Men i Visual Studio 2005-projektet der kan downloades, er der lavet en C# wrapper, så du kan faktisk godt bruge det. Jeg har lige prøvet det, og det fungerer fint.
Avatar billede tobiha Nybegynder
21. januar 2009 - 14:03 #4
takker
Avatar billede speedy Nybegynder
22. januar 2009 - 12:00 #5
Det var så lidt. Håber du kunne bruge det.
Avatar billede tobiha Nybegynder
22. januar 2009 - 14:37 #6
det tror jeg fint jeg kan bruge, takker