Avatar billede kipolaks Nybegynder
20. januar 2009 - 18:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

redirect "hovedside" fra iframe

Hej!

Jeg har en side med 2 iframes og i den ene af de frames vil jeg gerne med noget php kode redirecte min "hovedside" (eller faktisk bare refreshe den)

hvordan gør jeg det ?
Avatar billede majbom Novice
20. januar 2009 - 18:56 #1
kan du ikke prøve at omformulere? jeg forstår det i hvert fald ikke lige helt...

jeg vil som udgangspunkt gå ud fra at din "hovedside" er den med de 2 frames, men jeg kunne jo tage fejl..?
Avatar billede kipolaks Nybegynder
20. januar 2009 - 19:03 #2
ja det er rigtigt.. min hovedside er den der indeholder de 2 iframes.
spørgsmålet er: kan jeg bruge noget php kode på en af iframe undersiderne som redirecter min hovedside.. eller refresher den..
Avatar billede olebole Juniormester
20. januar 2009 - 19:07 #3
<ole>

Det kan du ikke med PHP, men med java script:

<script type="text/javascript">
top.location.reload(true);
</script>

- men så havner du i en uendelig løkke af reloads, så der må flere info på bordet  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede kipolaks Nybegynder
20. januar 2009 - 22:24 #4
nej det er faktisk fint nok sådan :) smid et svar så er pointene dine.
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2009 - 17:56 #5
Okay ... kommer her  =)
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2009 - 01:03 #6
Tak for points  =)