Avatar billede erlandsen Seniormester
18. januar 2009 - 22:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med ie 7

jeg har problemer med at jeg hele tiden får en fejl med ie 7 og ikke kan åbne ie.

det eneste jeg kan gøre er at reset internet explorer settings og så starte forfra. så går der et stykke tid og så kan jeg ikke bruge ie mere?

jeg får en fejl om at ieexplorer.exe er lukket forkert eller så noget?
Avatar billede erlandsen Seniormester
18. januar 2009 - 23:34 #1
problemet opstår når jeg skal bruge add-ins...
f.eks. hvis min Norton Protection Center slår Phishing til - så får jeg flg. Runtime error "iexplore, this appl. has requested the runtime to terminate it in an unusual way"

eller

når jeg skal ind på en side hvor jeg skal bruge java, når jeg så forsøger at slå java til ved f.eks. at klikke på Manage Add-Inn's så står systemet bare og søger med en lygte - uden at der sker noget - og så låser mit system.

Herefter kan jeg kun starte IE ved først at Reset IE settings
Avatar billede erlandsen Seniormester
26. maj 2009 - 15:11 #2
svar