Avatar billede mohnsen Praktikant
18. januar 2009 - 16:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vise poster som kombinationsboks

Hejsa

Jeg har en database som indeholder div. kundeoplysninger.
Der er over 400 kunder, fordelt på 17 kundegrupper.

Jeg har oprettet en formular som indeholder kundegrupperne, og i den formular har jeg oprettet en underformular som indeholder kunderne.

Det vil sige at jeg ikke behøver at se på alle kunderne på en lang liste på en gang, jeg kan nøjes med at se listen pr. kundegruppe. På denne måde overskues kunderne lettere.

Nu kunne jeg godt tænke mig, at når man bladrer i kundegrupperne, at man kunne få en kombinationsboks, til at vise mulighederne, i stedet for at man skal bladre gennem de 17 poster (som jeg plejer).

Jeg har forsøgt at oprette en sådan boks, men jeg kan ikke få kombinationsboksen til at styre kundegruppe posten.

Med venlig hilsen Mohnsen
Avatar billede terry Ekspert
18. januar 2009 - 16:45 #1
have you looked at THomas Jepsens example on makeItEasy.dk?
Avatar billede terry Ekspert
18. januar 2009 - 16:46 #2
Avatar billede mohnsen Praktikant
20. januar 2009 - 13:30 #3
Hej

Jeg forstår desværre ikke opsætningen. Jeg kan godt se at de laver et system der nogenlunde svarer til det jeg skal bruge, men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvordan det skal gøres.

Er der ikke en der kan guide mig til hvad jeg skal gøre? eller er det meget svært?

På forhånd tak
Avatar billede terry Ekspert
21. januar 2009 - 10:28 #4
I'm rather busy at the moment but if you can send me an example of your dB then I'll see if I can put something together for you as soon as I get a bit more time.
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede mohnsen Praktikant
21. januar 2009 - 12:45 #5
Hey Terry

I have send you an email now. Thank you very much for taking a look, hopefully you can work something out.

BTW, do you prefer English or Danish?
Avatar billede terry Ekspert
21. januar 2009 - 13:51 #6
I dont mind English or Danish, I'm just too lazy (not so good) at writing in Danish :o)
Avatar billede mohnsen Praktikant
22. januar 2009 - 21:25 #7
Hey Terry

Please send an answer, and I'll give you the points.

Thanks man.
Avatar billede terry Ekspert
23. januar 2009 - 08:51 #8
thanks